Ε65: Ο αυτοκινητόδρομος που αλλάζει την Κεντρική Ελλάδα (vid)
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Με γοργούς ρυθμούς προχωρά ο αυτοκινητόδρομος της Φθιώτιδας, που αλλάζει τον οδικό χάρτη στην Κεντρική Ελλάδα. Οι εργασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και στα τρία εργοτάξια του νοτίου τμήματος του Ε65. Ο Αυτοκινητόδρομος 3 (Α3) ή Οδός Κεντρικής Ελλάδας, ο οποίος είναι ευρύτερα γνωστός και ως Ε65, κατασκευάζεται από την εταιρεία ΤΕΡΝΑ.
Πρόκειται για έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, συνολικού μήκους 181 χιλιομέτρων, που θα συνδέει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα και αποτελείται από τα παρακάτω τμήματα:
- Νότιο τμήμα: από ΠΑΘΕ έως Α/Κ Ξυνιάδας, μήκους 32 χλμ.
- Μεσαίο τμήμα: από Α/Κ Ξυνιάδας έως Α/Κ Τρικάλων, μήκους 79 χλμ.
- Βόρειο τμήμα: από Α/Κ Τρικάλων έως Εγνατία Οδός, μήκους 70 χλμ.
Οι περιοχές οι οποίες θα επωφεληθούν άμεσα από το έργο είναι της Φθιώτιδας, της Καρδίτσας, των Τρικάλων και των Γρεβενών.
Το Νότιο τμήμα του Ε65, το οποίο κατασκευάζεται με γοργούς ρυθμούς, ξεκινά έξω από τη Λαμία και «κουμπώνει» στην Ξυνιάδα.
Περιλαμβάνει πέντε ανισόπεδους κόμβους και ημικόμβους στην Λαμία, το Καρπενήσι και την Ξυνιάδα, επτά γέφυρες και τη δίδυμη σήραγγα μήκους 3χλμ, που «τρυπάει» το όρος Όθρυς.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι δόθηκε στην κυκλοφορία, ένα μήνα νωρίτερα απ' ότι προέβλεπε το χρονοδιάγραμμα, ο δρόμος στο ΣΣ Λιανοκλαδίου, που συνδέει τη Λαμία με το Κωσταλέξι, τις Κομποτάδες και άλλες κοινότητες.
Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2021.
Το Μεσαίο τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου, Ξυνιάδα - Τρίκαλα, έχει ήδη δοθεί στην κυκλοφορία από τον Δεκέμβριο του 2017.
Τέλος, απόλυτος στόχος θα πρέπει να είναι η άμεση έναρξη της κατασκευής του βόρειου τμήματος.
Με την κατασκευή του τμήματος Τρίκαλα - Εγνατία, θα ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος Ε65 στο σύνολο του και θα τον καταστήσει έναν πλήρη, λειτουργικό οδικό άξονα.
Το LamiaReport έκανε ένα οδοιπορικό στα τρία εργοτάξια του νοτίου τμήματος του Ε65, όπου οι υπεύθυνοι των εργοταξίων μας μιλούν για την εξέλιξη των εργασιών και την πορεία του μεγάλου αυτού έργου, που θα αλλάξει πραγματικά τον οδικό χάρτη της χώρας και θα δώσει προοπτική ανάπτυξης στην Κεντρική Ελλάδα.
Πηγή: lamiareport
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr