Όλυμπος: Σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης αναρριχήτριας
Φέρει τραύματα και αναμένεται να μεταφερθεί με ελικόπτερο στο νοσοκομείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Προσεγγίστηκε από τους διασώστες της ΕΜΑΚ η 37χρονη αναρριχήτρια, που το απόγευμα της Πέμπτης είχε ατύχημα από πτώση κατά τη διάρκεια της αναρρίχησης, σε πλαγιά στην περιοχή Στεφάνι του Ολύμπου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η αναρριχήτρια φέρει τραύματα σε διάφορα σημεία του σώματος και αναμένεται να μεταφερθεί με ελικόπτερο στο νοσοκομείο.
Νωρίτερα, σε εξέλιξη ήταν επιχείρηση διάσωσης της αναρριχήτριας, η οποία το μεσημέρι τραυματίστηκε σοβαρά όταν είχε πτώση κατά την διάρκεια αναρρίχησης στην ορθοπλαγιά του Παραμύτικα Ολύμπου.
Όπως αναφέρει η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, για το περιστατικό έχουν ενημερωθεί όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες, ενώ στο σημείο βρίσκονται φίλοι της αναρριχήτριας και οι διαχειριστές του καταφυγίου «Αποστολίδης».
Σε ετοιμότητα βρίσκεται και ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




