Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο βαγόνι που διανυκτερεύουν πρόσφυγες
Πυκνοί καπνοί σκέπασαν την Δυτική πλευρά της πόλης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στάχτη έγινε ένα εγκαταλελειμμένο βαγόνι στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στη Δυτική Θεσσαλονίκη μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε μέσα σε αυτό το πρωί της Παρασκευής.
Έξι πυροσβέστες με 2 οχήματα και αστυνομικές δυνάμεις έσπευσαν στο σημείο θέτοντας την φωτιά υπό έλεγχο. Η φωτιά ξέσπασε υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες ενώ δεν έχει αναφερθεί κάποιος τραυματισμός.
Καθημερινά πρόσφυγες στρώνουν κουβέρτες και υπνόσακους μέσα στα βαγόνια που βρίσκονται παροπλισμένα στο Αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στις θέσεις των επιβατών ή ακόμη και στις ράγες όπου και διανυκτερεύουν. Κάποιοι από αυτούς περιμένουν να εξεταστεί το αίτημα ασύλου που έχουν καταθέσει ενώ άλλοι να ενταχθούν σε κάποιο πρόγραμμα στέγασης.
Το θέμα με τους πρόσφυγες να κοιμούνται στις ράγες των τρένων και στα 40 περίπου σταθμευμένα βαγόνια στη Δυτική Θεσσαλονίκη τα οποία ανήκουν στην ΕΕΣΣΤΥ, την ΓΑΙΟΣΕ και τον ΟΣΕ, μετατρέποντας την περιοχή σε έναν άτυπο καταυλισμό είχε αναδείξει την προηγούμενη βδομάδα το ethnos.gr
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




