Η Όλγα Κεφαλογιάννη στη Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων
Η επίσκεψη της υποψήφιας βουλευτού έγινε στο πλαίσιο ενημέρωσης για τις πρωτοβουλίες που θα πρέπει να αναληφθούν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια έκπληξη επεφύλασσε το πρωινό της Πέμπτης για τους εργαζομένους στη Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Αθηναίων, καθώς τους επισκέφθηκε η υποψήφια βουλευτής Α' Αθήνας της Νέας Δημοκρατίας, Όλγα Κεφαλογιάννη.
Η κυρία Κεφαλογιάννη, με την αυτοπρόσωπη παρουσία της, στο πλαίσιο της προεκλογικής εκστρατείας της, θέλησε να δείξει το ενδιαφέρον της για τη βελτίωση των συνθηκών καθαριότητας στις γειτονιές της Αθήνας, αλλά και να δηλώσει τις προθέσεις της για την επόμενη μέρα στο κέντρο.

Η επίσκεψη της υποψήφιας βουλευτού, όπως τις προηγούμενες ημέρες στο Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. και τη ΓΑΔΑ, έγινε στο πλαίσιο ενημέρωσης για την επόμενη ημέρα στην πόλη και τις πρωτοβουλίες που θα πρέπει να αναληφθούν από τη νέα κυβέρνηση προκειμένου να διευκολυνθεί το έργο της δημοτικής αρχής υπό τον Κώστα Μπακογιάννη.
Εν προκειμένω αξίζει να σημειωθεί πως στις εγκαταστάσεις της Ιεράς Οδού η πρώην υπουργός συνομίλησε με εργαζόμενους και στελέχη του Δήμου, ενώ δεν παρέλειψε να φωτογραφηθεί μαζί τους.
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



