Μπλακ άουτ στην Αθήνα - Χωρίς ρεύμα Ερμού, Μητρόπολη, Σύνταγμα
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν καταστήματα, επιχειρήσεις και κατοικίες στην ευρύτερη περιοχή, λόγω γενικής βλάβης σε υποσταθμό της ΔΕΗ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν την τελευταία ώρα καταστήματα, επιχειρήσεις και κατοικίες στην Αθήνα, στην ευρύτερη περιοχή γύρω από το Σύνταγμα και τη Μητρόπολη Αθηνών, λόγω ενός μπλακ άουτ στην ηλεκτροδότηση.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, το μπλακ άουτ έχει επηρεάσει την ηλεκτροδότηση στην περιοχή «Σύνταγμα – Κέντρο» και προκλήθηκε λόγω γενικής βλάβης σε υποσταθμό της ΔΕΗ.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, συνεργεία της υπηρεσίας εργάζονται ήδη για την αποκατάσταση της βλάβης που προκάλεσε το μπλακ άουτ στον υποσταθμό της ΔΕΗ και την επαναφορά της ηλεκτροδότησης.
Η ηλεκτροδότηση, πάντα σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, αναμένεται να αποκατασταθεί περίπου στις 11:30.
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




