Καρπενήσι: Στο νοσοκομείο 40 μέλη της ΚΝΕ με γαστρεντερίτιδα
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι νεαροί ήπιαν νερό από το ποτάμι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο νοσοκομείο Καρπενησίου μεταφέρθηκαν τα ξημερώματα της Κυριακής 40 άτομα που μετέχουν στο 28ο Αντιιμπεριαλιστικό Διήμερο της ΚΝΕ το οποίο πραγματοποιείται στο Καρπενήσι.
Όπως αναφέρει το tvstar.gr, ο γιατρός του νοσοκομείου Δημήτρης Καρατσίκης ανέφερε ότι οι 40 νεαροί πήγαν εκεί από τις 3 τα ξημερώματα με συμπτώματα διάρροιας και εμετού, τα οποία παραπέμπουν στη γαστρεντερίτιδα.
Τελικά, οι περισσότεροι τα ξημερώματα της Κυριακής πήραν εξιτήριο και έφυγαν από το νοσοκομείο και ήδη ταξιδεύουν για τα σπίτια τους. Στις 3 το μεσημέρι πήραν εξιτήριο και οι δύο τελευταίοι νεολαίοι που είχαν παραμείνει στο νοσοκομείο και ήδη ετοιμάζονται να ταξιδεύσουν για Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες του tvstar.gr, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως τα συμπτώματα παρουσιάστηκαν όταν οι νεαροί που είχαν πάει για πεζοπορία στο βουνό ήπιαν νερό από το ποτάμι.
Η κατάσταση της υγείας τους, πάντως, δεν εμπνέει ανησυχία.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




