ΔΕΗ: Μπλακ άουτ στην Αττική
Τρεις μετασχηματιστές της κεντρικής γραμμής της ΔΕΗ αντιμετώπισαν πρόβλημα λόγω υπερφόρτωσης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Διακοπή ρεύματος παρατηρείται σε πολλές περιοχές της Αττικής αυτήν την ώρα. Όπως αναφέρουν πληροφορίες από κατοίκους περιοχών, τα προβλήματα εντοπίζονται στη Νέα Σμύρνη, τον Κορυδαλλό, το Ρουφ και το Αιγάλεω.
Όπως έχει γίνει γνωστό, τρεις μετασχηματιστές της κεντρικής γραμμής της ΔΕΗ αντιμετώπισαν πρόβλημα και σταμάτησαν να λειτουργούν.
Σε ανακοίνωσή του ο ΑΔΜΗΕ αναφέρει: «Σύμφωνα με τα έως τώρα διαθέσιμα ευρήματα στις 11.35 ετέθησαν εκτός λειτουργίας ΓΜ 150 kV με σημείο εκκίνησης τον Υποσταθμό Ρουφ, λόγω εσφαλμένου χειρισμού.
Δεν εντοπίζονται βλάβες στον εξοπλισμό, ούτε προκλήθηκε οποισδήποτε κίνδυνος για το προσωπικό.
Το πρόβλημα στον Υ/Σ Ρουφ αποκαταστάθηκε στις 11.42 και αμέσως ξεκίνησε η διαδικασία ανάληψης φορτίων από το Δίκτυο Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ), η οποία ολοκληρώθηκε στις 11.55, οπότε και αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα ηλεκτροδότησης στη Αθήνα».
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



