Πυρήνες της Φωτιάς: Αποφυλακίστηκαν δύο ηγετικά στελέχη
Είχαν καταδικαστεί με πολυετείς ποινές, που συγχωνεύτηκαν στα 20 χρόνια. Εξέτισαν το 1/3 της ποινής τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ελεύθερα ύστερα από οκτώ χρόνια εγκλεισμού αφέθηκαν δύο αδέλφια, που είχαν φυλακιστεί για συμμετοχή στην οργάνωση «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς».
Το πενταμελές Εφετείο αναστολών έκανε δεκτή την αίτηση αποφυλάκισης, που βασίστηκε στον νόμο Παρασκευόπουλου.
Ο ένας είχε συλληφθεί την 1η Νοεμβρίου του 2010 λίγη ώρα αφού είχε αφήσει δέμα βόμβας σε εταιρία ταχυμεταφορών στο Παγκράτι, ενώ ο άλλος συνελήφθη πέντε μήνες αργότερα σε κρησφύγετο στη Νέα Ιωνία Βόλου, ύστερα από επιχείρηση της Αντιτρομοκρατικής.
Και οι δύο είχαν δηλώσει περήφανα μέλη της οργάνωσης.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




