Θεσσαλονίκη: Σε 71χρονο που εξαφανίστηκε ανήκει πτώμα που βρέθηκε στο Παπαγεωργίου
Ο 71χρονος, με καταγωγή από τη Νικόκλεια Σερρών, είχε εξαφανιστεί από την πλατεία Αριστοτέλους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στον 71χρονο Α. Τ., ο οποίος είχε εξαφανιστεί, στις 31 Ιανουαρίου, στη Θεσσαλονίκη, ανήκει το πτώμα που βρέθηκε, τον περασμένο Ιούνιο, σε χώρο πίσω από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Η εξαφάνιση του ηλικιωμένου είχε δηλωθεί στις αστυνομικές αρχές την 1η Φεβρουαρίου και είχε εκδοθεί silver alert. Ο 71χρονος, με καταγωγή τη Νικόκλεια Σερρών, είχε εξαφανιστεί από την πλατεία Αριστοτέλους.
Το πτώμα του άντρα είχε βρεθεί κατά τη διάρκεια εργασιών και ήταν σε προχωρημένη σήψη ενώ το κεφάλι ήταν αποκολλημένο από το υπόλοιπο σώμα.
Από εκείνη τη στιγμή οι αστυνομικές Αρχές διεξήγαγαν έρευνα για την ταυτοποίηση του άτυχου άντρα.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



