Θεσσαλονίκη: Τετ-α-τετ Μπουτάρη-Ζέρβα για τα ανοιχτά ζητήματα του δήμου
Οι δύο πλευρές άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσουν και νέα συνάντηση πριν την ορκωμοσία της νέας διοίκησης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για όλα τα ανοιχτά θέματα το δήμου Θεσσαλονίκης ενημέρωσε ο Γιάννης Μπουτάρης τον Κωνσταντίνο Ζέρβα στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης το πρωί της Παρασκευής. Για περισσότερες από δύο ώρες το επιτελείο του νέου δημάρχου Κωνσταντίνου Ζέρβα ενημερώθηκε από τη σημερινή διοίκηση για όλα τα εκκρεμή ζητήματα τα οποία πρέπει να τρέξουν το επόμενο διάστημα ανά τομέα και νομικό πρόσωπο του δήμου.
Μεταξύ αυτών ο Γιάννης Μπουτάρης αναφέρθηκε στις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για το Μουσείο Ολοκαυτώματος, το ντεκ της νέας παραλίας, τον προαστιακό, την ακτοπλοϊκή αστική συγκοινωνία, την πλατεία Διοικητηρίου την ανάπλαση της Αγίας Σοφίας και της δημιουργίας του αποτεφρωτηρίου. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Γιάννης Μπουτάρης στα εκκρεμή δικαστικά ζητήματα του δήμου όπως αυτό των συμβασιούχων αλλά και του καταλογισμού των ποσών της υπεξαίρεσης σε στελέχη της διοίκησης Παπαγεωργόπουλου.
Μετά το τέλος της συνάντησης ο νέος δήμαρχος έφυγε με φακέλους σχετικά με όλα τα ανοιχτά θέματα. Τα ηνία του δήμου αναλαμβάνει ο κ. Ζέρβας από την 1η Σεπτεμβρίου ενώ η νέα σύνθεση του δημοτικού συμβουλίου θα ορκιστεί στις 26 Αυγούστου.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




