Πλοίο με 1.365 επιβάτες επιστρέφει στον Πειραιά λόγω μηχανικής βλάβης
Το πλοίο με τους επιβαίνοντες αναμένεται να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά περίπου στις 12:30 το μεσημέρι.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το πλοίο Blue Star Naxos, στο οποίο επιβαίνουν 1.365 επιβάτες επιστρέφει στον Πειραιά λόγω μηχανικής βλάβης. Το πλοίο έφυγε το πρωί από το λιμάνι του Πειραιά και είχε προορισμό τα εξής νησιά: Πάρο, Νάξο, Ηρακλειά, Σχοινούσα, Κουφονήσι, Κατάπολα. Όμως, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το πλοίο παρουσίασε μηχανική βλάβη και αυτή την ώρα επιστρέφει στον Πειραιά. Στο πλοίο, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, επιβαίνουν 1.365 άτομα, που είχαν προγραμματίσει να ξεκινήσουν από τώρα τις διακοπές τους.
Το πλοίο με τους επιβαίνοντες αναμένεται να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά περίπου στις 12:30 το μεσημέρι. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι επιβάτες θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με άλλα πλοία.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



