Θεσσαλονίκη: Στόλισαν τα καφέ με σημαίες του ΠΑΟΚ (pics)
Στο «πόδι» όλη η πόλη για το ΠΑΟΚ-Άγιαξ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στα ασπρόμαυρα είναι ντυμένα τα περισσότερα καφέ της Θεσσαλονίκης εν αναμονή του αποψινού αγώνα για τα προκριματικά του Champions League ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Άγιαξ.
Όλη η πόλη κινείται σε ρυθμούς ΠΑΟΚ και μόνιμο θέμα στα πηγαδάκια είναι η έκβαση του σημερινού αγώνα. Εκτός από το γήπεδο sold out αναμένεται να είναι και τα καφέ της πόλης τα οποία ξεκίνησαν από πολύ πρωί τις προετοιμασίες για το ματς.
«Για μας είναι μια γιορτή. Γιορτάζει όλη η πόλη. Ξεκινήσαμε ήδη τις ετοιμασίες για να είμαστε έτοιμοι το βράδυ, να υποδεχτούμε τον κόσμο και να πανηγυρίσουμε μαζί του» είπε στο ethnos.gr ο ιδιοκτήτης του καφέ Στέφανος Βάσσιος.


Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



