Πάτρα: Λήστεψαν χρυσοχοείο και στην έξοδο έπεσαν πάνω σε αστυνομικό
Οι δράστες φίμωσαν τον ιδιοκτήτη και στη συνέχεια πραγματοποίησαν τη ληστεία αλλά η τύχη τους σταμάτησε όταν έφυγαν από το κατάστημα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νωρίς το πρωί της Δευτέρας (19/8), δύο άντρες μπήκαν σε χρυσοχοείο της Πάτρας και αφού ακινητοποίησαν τον ιδιοκτήτη, τον φίμωσαν και στη συνέχεια προχώρησαν στη ληστεία του καταστήματος, αλλά δεν είχαν υπολογίσει τον παράγοντα «τύχη».
Αφού ολοκλήρωσαν τη ληστεία οι δύο δράστες έφυγαν από το χρυσοχοείο, αλλά στην έξοδό τους έπεσαν πάνω σε αστυνομικό, ο οποίος κατάφερε να συλλάβει επί τόπου τον έναν εκ των δύο. Ο δεύτερος ληστής κατάφερε να ξεφύγει προς στιγμήν, αλλά συνελήφθη λίγο αργότερα στο υπεραστικό ΚΤΕΛ.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



