Έγκλειστος κατάπιε ναρκωτικά για να τα... περάσει στη φυλακή
Κατάπιε μεγάλες ποσότητες ναρκωτικών ένας 25χρονος, προκειμένου να τα... περάσει στη φυλακή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας 25χρονος έγκλειστος στις φυλακές επιχείρησε να περάσει ναρκωτικά σε άλλο σωφρονιστικό κατάστημα, εκμεταλλευόμενος την εισαγωγή του σε αυτό.
Σύμφωνα με την αστυνομία, ο 25χρονος είχε καταπιεί μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών κατά τη μεταγωγή του σε διαφορετικό σωφρονιστικό κατάστημα. Ο 25χρονος είχε νοσηλευθεί σε νοσοκομείο και εκεί κατάπιε 45 συσκευασίες που περιείχαν 104,4 γραμμάρια κάνναβης.
Η πληροφορία έφτασε στις Αρχές και έτσι αστυνομικοί ζήτησαν από τους γιατρούς να του κάνουν ιατρικό έλεγχο. Τα ναρκωτικά εντοπίστηκαν και έτσι οι αστυνομικοί σχημάτισαν δικογραφία σε βάρος του 25χρονου.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



