Συνέλαβαν ναρκέμπορο στην πλατεία Εξαρχείων
Προηγήθηκε αστυνομική επιχείρηση στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη σύλληψη ενός 22χρονου αλλοδαπού, ο οποίος διακινούσε ναρκωτικά στην πλατεία Εξαρχείων, προχώρησαν χθες το μεσημέρι οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής. Υστερα από αστυνομική επιχείρηση στα Εξάρχεια, με τη συνδρομή των ανδρών της ομάδας ΟΠΚΕ, εξακριβώθηκε η παράνομη δράση του 22χρονου, στην κατοχή του οποίου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 21 συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 51 γραμμαρίων, καθώς και 25 ευρώ.
Σε βάρος του συλληφθέντα σχηματίστηκε δικογραφία και σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών με τη διαδικασία του αυτοφώρου.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



