Πάιατ: 2,3 εκατ. ευρώ επενδύει ο αμερικανικός στρατός στην Αλεξανδρούπολη
Σημείωσε ότι είναι η κατάλληλη ώρα για επενδύσεις στην Ελλάδα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το ποσό των 2,3 εκατομμυρίων ευρώ θα επενδύσει ο αμερικανικός στρατός στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, προκειμένου να γίνει η ανέλκυση του ναυαγίου της βυθοκόρου «Όλγα». Έτσι θα διευκολυνθούν οι προσβάσεις των πλοίων στο λιμάνι της θρακικής πόλης, αλλά και θα ενισχυθεί το θαλάσσιο εμπόριο στην περιοχή.
Τα παραπάνω ανέφερε ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα Τζέφρι Πάϊατ από το βήμα του τρίτου SouthEast Europe Energy Forum, το οποίο πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη.
Ο ίδιος εξέφρασε την πεποίθησή του ότι έχει έρθει η ώρα για επενδύσεις στην Ελλάδα και σημείωσε ότι οι αμερικανικές επενδύσεις θα διαδραματίσουν ένα σημαντικό ρόλο στο ενεργειακό μέλλον της Ελλάδας.
Ο Αμερικανός πρέσβης ανέφερε ακόμα ότι Ελλάδα, Ισραήλ, Κύπρος και ΗΠΑ, μπορούν να σχηματίσουν μία Ενεργειακή Ένωση, επενδύοντας στη συνεργασία και σε έργα κοινού ενδιαφέροντος, σε υποδομές, δίκτυα και εγκαταστάσεις αποθήκευσης.
Τέλος, ο κ. Πάϊτ υποστήριξε ότι η Ελλάδα με τους αγωγούς ΤΑΡ, τον IGB που τώρα ξεκινάει να κατασκευάζεται, το Πλωτό Σταθμό ανοικτά της Αλεξανδρούπολης, αλλά και με τα σχεδιαζόμενα έργα του East Med και της πιθανής διασύνδεσης με την Βόρεια Μακεδονία αποτελεί ένα ενεργειακό κέντρο στη νοτιοανατολική Ευρώπη, ολοένα και μεγαλύτερης σημασίας.
Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού
Μεγαλείο ψυχής: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
«Ήμουν έτοιμη να φύγω»: Η ιστορία μιας γυναίκας που επέλεξε την υποβοηθούμενη ευθανασία μετά από δεκαετίες αφόρητου πόνου
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



