Έκαναν στάση στην Εθνική Οδό και τους έκλεψαν το αυτοκίνητο
Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει καμία επίσημη ενημέρωση από την Αστυνομία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια πενταμελής οικογένεια που ταξίδευε στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, σίγουρα δεν περίμενε ότι θα ζούσε αυτή την περιπέτεια μέσα στη νύχτα.
Όπως αναφέρει το lamiareport.gr, όταν έκαναν στάση σε ένα από τα πάρκινγκ του αυτοκινητοδρόμου, μετά από λίγο είδαν ένα ακόμη αυτοκίνητο με επίσης πέντε άτομα να σταματά δίπλα τους.
Τότε, οι τρεις από τους πέντε επιβαίνοντες του δεύτερου αμαξιού, κατέβηκαν και απειλώντας, άγνωστο πώς, τον ιδιοκτήτη του αυτοκίνητου και τα υπόλοιπα μέλη της οικογενειας, άρπαξαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν μέσα στη νύχτα.
Τα θύματα μόλις συνήλθαν από το πρώτο σοκ ενημέρωσαν αμέσως στην αστυνομία, δίνοντας χαρακτηριστικά και των δυο αυτοκίνητων, ωστόσο παρά την άμεση κινητοποίηση οι «φαντομάδες» δεν εντοπίστηκαν.
Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει καμία επίσημη ενημέρωση από την Αστυνομία.
Πηγή: lamiareport.gr
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



