Ξάνθη: Πτώμα άνδρα βρέθηκε στον ποταμό Νέστο
Πρόκειται για 60χρονο από τον οικισμό του Κύρνου, ο οποίος είχε εξαφανιστεί εδώ και περίπου έναν μήνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το πτώμα ενός άνδρα, τα ίχνη του οποίου είχαν χαθεί εδώ και μέρες, βρέθηκε το βράδυ της Παρασκευής στον ποταμό Νέστο, στην Ξάνθη.
Σύμφωνα με το xanthinea.gr το σώμα του 60χρονου εντοπίστηκε σε κατάσταση αποσύνθεσης από περαστικούς στην παραποτάμια περιοχή κοντά στο Εράσμιο.
Όπως προέκυψε από την έρευνα των Αρχών πρόκειται για 60χρονο από τον οικισμό του Κύρνου, ο οποίος είχε εξαφανιστεί εδώ και περίπου έναν μήνα.Το πτώμα μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης όπου παραγγέλθηκε νεκροψία νεκροτομή για να διαπιστωθούν οι συνθήκες του θανάτου.
Διαβάστε ακόμη
10 χρόνια Brexit: Οι «κρυφές» επιπτώσεις, η αναδιαμόρφωση της βρετανικής πραγματικότητας και ο 7ος πρωθυπουργός
«Ή θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε»: Πλήθος κόσμου στο Σύνταγμα για τα Προσφυγικά και τον Αριστοτέλη Χαντζή
Ο Ερντογάν «βάζει πλώρη» για νέα 7ετή θητεία: Πώς σκοπεύει να... ξεγελάσει το Σύνταγμα
Υπόθεση κανιβαλισμού στη Βουδαπέστη: 30χρονος έκλεβε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομείο - Σοκάρουν οι εικόνες από το σπίτι του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



