Αλλάζουν όψη Τρεις Γέφυρες και Σεπόλια με υπογειοποίηση γραμμών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Σε τροχιά υλοποίησης µπαίνει το έργο της κατασκευής του τετραπλού σιδηροδροµικού διαδρόµου στο τµήµα εξόδου του Σιδηροδροµικού Σταθµού Αθηνών - Τρεις Γέφυρες, το οποίο περιλαµβάνει και την υπογειοποίηση των γραµµών στην περιοχή των Σεπολίων
Η υπογειοποίηση αποτελούσε πάγιο αίτηµα των κατοίκων της περιοχής, όπως επεσήµανε χθες η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, κατά τη διάρκεια ενηµέρωσης παρουσία του γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών Θάνου Βούρδα: «Θα αλλάξει ριζικά η όψη µίας από τις πιο υποβαθµισµένες περιοχές της Αθήνας» επεσήµανε ο διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας, Χρήστος ∆ιονέλλης, προσθέτοντας ότι µε την ολοκλήρωσή του θα αποδοθεί στους κατοίκους µια «πράσινη νησίδα» 30 στρεµµάτων επί της οδού
Κωνσταντινουπόλεως, πάνω από το υπογειοποιηµένο τµήµα µε φυτεύσεις, παγκάκια και παιδική χαρά.
Η σήραγγα θα ξεκινά από την οδό Σεπολίων και θα καταλήγει στην οδό Σιώκου µε ενδιάµεση την οδό Αγίου Μελετίου. Προβλέπεται η κατάργηση των ισόπεδων διαβάσεων, ενώ η παρέµβαση θα µειώσει την όχληση του θορύβου και θα βελτιώσει την ποιότητα της ατµόσφαιρας. Το έργο του τετραπλού σιδηροδροµικού διαδρόµου µήκους 2,36 χλµ, εκ των οποίων τα 1,91 χλµ. υπογειοποιηµένου, είχε αρχικό κόστος 122 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), όµως η ανάδοχος κοινοπραξία ΙΝΤΡΑΚΑΤ – ΣΙ∆ΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ έδωσε έκπτωση 45,6% (τελική προσφορά 66,58 εκατ.).
Με την ολοκλήρωση του έργου θα αποδοθεί στους κατοίκους µια «πράσινη νησίδα» 30 στρεµµάτων πάνω από το υπογειοποιηµένο τµήµα, µε φυτεύσεις, παγκάκια και παιδική χαρά, ενώ οι ισόπεδες διαβάσεις θα καταργηθούν
Αν και κατασκευαστικά πρόκειται για ένα δύσκολο έργο, δεδοµένου ότι βρίσκεται εντός του αστικού ιστού και θα υλοποιηθεί µε τη σιδηροδροµική γραµµή σε λειτουργία, ενώ παράλληλα οι εργασίες θα γίνονται δίπλα στον αγωγό της ΕΥ∆ΑΠ, αλλά και στη σήραγγα του µετρό στο τµήµα της γραµµής 2 µεταξύ των σταθµών Σεπολίων και Αττικής, η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ εκτιµά ότι θα ολοκληρωθεί στον προκαθορισµένο χρόνο των 52 µηνών. Προσβλέπει, µάλιστα, στη συνεργασία των κατοίκων, δεδοµένου ότι θα υπάρξει σηµαντική όχληση την περίοδο της κατασκευής, λόγος για τον οποίο θα λειτουργήσει και ενηµερωτικό περίπτερο στην περιοχή.
Η σήραγγα θα περιλαµβάνει τέσσερις γραµµές και κατά τη διάρκεια της κατασκευής η υφιστάµενη διπλή γραµµή θα περιοριστεί σε µονή, προκειµένου να κατασκευαστεί το ανατολικό µέρος της σήραγγας, το οποίο θα παραδοθεί σε κυκλοφορία σε περίπου δύο χρόνια από σήµερα. Η επίγεια γραµµή θα καταργηθεί και θα ξεκινήσει η κατασκευή του δυτικού τµήµατος της σήραγγας. Πάνω από το υπογειοποιηµένο τµήµα θα αποκατασταθεί η επικοινωνία εννέα κάθετων οδών που σήµερα διακόπτονται ή διέρχονται µέσω ισόπεδων διαβάσεων
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Σωκράτης Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα της Κουμουνδούρου άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια επιστροφής της Νέας Αριστεράς
Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr