Ενοικοι πολυκατοικίας «επικήρυξαν» ληστές στη Θεσσαλονίκη (vid)
Σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ του OPEN, οι κάτοικοι της συγκεκριμένης πολυκατοικίας έχουν θορυβηθεί και φοβούνται. Γι' αυτό και μιλούν στο Ανοιχτό Κανάλι για την απόφασή τους να επικηρύξουν τους ληστές
Με έναν ασυνήθιστο τρόπο αποφάσισαν να αντιδράσουν στα αλλεπάλληλα κρούσματα διαρρήξεων ένοικοι μιας πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη. Τύπωσαν και τοιχοκόλλησαν αφίσες με τα πρόσωπα των διαρρηκτών που κατέγραψαν με κάμερες ασφαλείας ελπίζοντας ότι έτσι θα σταματήσουν την εγκληματική τους δράση.
Σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ του OPEN, οι κάτοικοι της συγκεκριμένης πολυκατοικίας έχουν θορυβηθεί και φοβούνται. Γι' αυτό και μιλούν στο Ανοιχτό Κανάλι για την απόφασή τους να επικηρύξουν τους ληστές.
Δείτε το σχετικό βίντεο
Διαβάστε ακόμη
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




