Μπακογιάννης - Μπαμπινιώτης: Συνάντηση για να αξιοποιηθεί το Τοσίτσειο Σχολείο
Συζητήθηκε η δυνατότητα αξιοποίησης του κτιρίου για πολιτιστικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς ώστε να βοηθήσει στην αναβάθμιση της περιοχής🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να αξιοποιηθεί προς όφελος των Αθηναίων το κτίριο της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας στη συμβολή των οδών Αχαρνών, Σουρμελή και Μάγερ, που εκκενώθηκε σήμερα, συζήτησαν το μεσημέρι της Πέμπτης ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης και ο πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων, καθηγητής Γεώργιος Μπαμπινιώτης.
Στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε η δυνατότητα αξιοποίησης του κτιρίου για πολιτιστικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς, ώστε να βοηθήσει στην αναβάθμιση της περιοχής.
Το επόμενο διάστημα ο Δήμος Αθηναίων και το Διοικητικό Συμβούλιο της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας θα έχουν πιο συστηματική συνεργασία, με στόχο να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο συντομότερο δυνατό χρόνο.
Ήδη ο Δήμος Αθηναίων, αμέσως μετά την εκκένωση, προχώρησε στον καθαρισμό του εσωτερικού του κτιρίου, το σφράγισε και άρχισε παρεμβάσεις αναβάθμισης του εξωτερικού χώρου με ενίσχυση του φωτισμού της περιοχής για να είναι πιο ασφαλής και φιλική.
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



