Απομακρύνονται τα παροπλισμένα ασθενοφόρα από το νοσοκομείο «Σωτηρία»
Η απομάκρυνση των συνολικά 29 ασθενοφόρων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί την προσεχή Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με εντολή του υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια, ξεκίνησε σήμερα η απομάκρυνση των προς καταστροφή παροπλισμένων ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ, που βρίσκονταν από τον Ιανουάριο του 2019 εγκαταλελειμμένα στον προαύλιο χώρο του νοσοκομείου «Σωτηρία».
Σύμφωνα με τις υπηρεσίες του ΕΚΑΒ που έχουν αναλάβει το συντονισμό της επιχείρησης απομάκρυνσης, από το πρωί έχουν απομακρυνθεί 6 ασθενοφόρα και μέχρι το τέλος της ημέρας θα έχουν απομακρυνθεί άλλα 6. Η απομάκρυνση των συνολικά 29 ασθενοφόρων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί την προσεχή Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου.
«Με μικρές κινήσεις νοικοκυρεύουμε το ΕΚΑΒ», έγραψε σχετικά ο υπουργός Υγείας στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter.
Διαβάστε ακόμη
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



