Εξάρχεια: Αυτή την ώρα επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. σε υπό κατάληψη κτίριο
Νέα επιχείρηση της Ελληνικής Αστυνομίας στα Εξάρχεια, σε υπό κατάληψη κτίριο, την Δευτέρα (23/9)🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η ΕΛ.ΑΣ. τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας (23/9) και συγκεκριμένα από τις 06:00 έχει αποκλείσει την οδό Ασκληπιού στα Εξάρχεια προκειμένου να πραγματοποιήσουν εκκένωση κτιρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του OPEN TV πρόκειται για ένα σχολείο το οποίο δεν λειτουργούσε και τελεί υπό κατάληψη από πρόσφυγες και μετανάστες.
Στο σημείο έχουν σπεύσει τόσο πούλμαν προκειμένου να μεταφέρουν όσους βρίσκονται εντός του κτιρίου σε δομές φιλοξενίας, όσο και στελέχη του υπουργείου Παιδείας
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα η ΕΛΑΣ είχε προχωρήσει σε εκκένωση δύο υπό κατάληψη κτιρίων στην οδό Αχαρνών απομακρύνοντας πάνω από 250 πρόσφυγες και μετανάστες που βρίσκονταν μέσα σε αυτά.




Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




