Το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη φέρνει πίσω την Ομάδα ΔΕΛΤΑ για τα Εξάρχεια
Είναι χαρακτηριστικό ότι η Αστυνομία το τελευταίο διάστημα έχει προχωρήσει σε σειρά επιχειρήσεων σε καταλήψεις στα Εξάρχεια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ομάδα ΔΕΛΤΑ θέλει να δημιουργήσει ξανά η ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, αφού έχει θέσει ως στόχο να σπάσει το «άβατο» των Εξαρχείων και να ενισχύσει την παρουσία αστυνομικής δύναμης στην περιοχή.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η Αστυνομία το τελευταίο διάστημα έχει προχωρήσει σε σειρά επιχειρήσεων σε καταλήψεις στα Εξάρχεια ενώ στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ήδη μελετούν το σχέδιο για να «σπάσουν» το άβατο στα Εξάρχεια. Γι' αυτό και επιτελικοί αξιωματικοί μαζί με τον υπουργό, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, επεξεργάζονται το σχέδιο, προκειμένου να μπει φρένο στους μπαχαλάκηδες.
Γι' αυτό και άμεσο σχέδιό τους είναι να επανέλθει στο δρόμο η Ομάδα ΔΕΛΤΑ.
Δείτε το ρεπορτάζ από το Star Channel
Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



