Μόρια: Παίρνουν εξιτήριο τις επόμενες μέρες οι 17 τραυματίες
Σε κατάσταση αυξημένης ετοιμότητας παραμένει το Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ανακοίνωση για την πυρκαγιά και τα επεισόδια που ακολούθησαν στο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης της Μόριας Λέσβου εξέδωσε το υπουργείο Υγείας. Σύμφωνα με αυτήν, από το ΕΚΑΒ μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης συνολικά εννέα άνδρες, έξι γυναίκες και δύο παιδιά, εκ των οποίων ένα βρέφος.
«Η πλειονότητα των τραυματιών έχει ορθοπαιδικά τραύματα και αναπνευστικά προβλήματα. Κανείς από τους τραυματίες δεν διατρέχει κίνδυνο και αναμένεται να λάβουν εξιτήριο εντός των προσεχών ημερών. Επίσης, μεταφέρθηκε με επιβατικό αυτοκίνητο απανθρακωμένο πτώμα γυναίκας, το οποίο βρίσκεται στο νεκροτομείο του νοσοκομείου.
Το Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης και το ΕΚΑΒ παραμένουν σε κατάσταση αυξημένης ετοιμότητας» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



