Νέα Φιλαδέλφεια: Έκλεψαν μανάβικο εισβάλλοντας με αυτοκίνητο
Λήστεψαν μανάβικο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η νέα... μόδα που θέλει τους ληστές να χρησιμοποιούν κλεμμένα αυτοκίνητα ως πολιορκητικούς κριούς είχε άλλο ένα επεισόδιο τα ξημερώματα της Δευτέρας. Οι ληστές χτύπησαν στην οδό Αναγεννήσεως στη Νέα Φιλαδέλφεια σε κεντρικό σημείο, όπου έχει κίνηση οχημάτων ακόμα κι εκείνες τις ώρες.
Συγκεκριμένα, στις 01:40, άγνωστοι με όχημα έσπασαν τα ρολά και την πόρτα καταστήματος με φρούτα στην οδό Αναγεννήσεως στη Νέα Φιλαδέλφεια, πήραν από την ταμειακή μηχανή 200€ κι εξαφανίστηκαν προς τον Κόκκινο Μύλο.
Λίγη ώρα αργότερα, άλλο όχημα «μπούκαρε» στα Public στη Νέα Σμύρνη, όμως δεν πρόλαβαν να κλέψουν, καθώς ήχησε ο συναγερμός και τράπηκαν σε φυγή.
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



