Δήμαρχος Λέρου: «Έχουμε 2.500 πρόσφυγες, μας στέλνουν και από τη Λέσβο»
Ο δήμαρχος Λέρου κάνει έκκληση να μην στείλουν στο νησί και άλλους πρόσφυγες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην προσπάθεια αποσυμφόρησης της Μόριας, πρόσφυγες και μετανάστες ταξιδεύουν για άλλα μέρη της Ελλάδας, με τη Λέρο να είναι ένα από τα νησιά που αναμένεται να δεχθεί ακόμα 500 άτομα.
Ο δήμαρχος του νησιού, Μιχάλης Κόλιας, έκανε έκκληση μέσω της εκπομπής του Alpha, «Εκτός Γραμμής» να μην σταλούν και άλλοι άνθρωποι, γιατί δεν υπάρχουν δομές για να μείνουν. «Λόγω της τραγικής κατάστασης στη μία από τις δύο δομές που έχει το νησί μας, 2.000 μετανάστες βρίσκονται σε δομή των 700 ατόμων», δήλωσε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος στους Τάκη Χατζή και Λίδα Μπόλα και συνέχισε: «Πληροφορήθηκα ότι θα έρθουν στο νησί μας 500 άτομα από τη Λέσβο. Θα φύγουν από την παραλία της Λέσβου για να έρθουν στην παραλία της Λέρου. Οι 1.000 από τους 2.000 που είναι τώρα στις δομές μένουν κι εκείνη στην παραλία με μία κουβέρτα και αν υπάρχει αυτή. Ο αριθμός των προσφύγων αυτή τη στιγμή είναι 2.500 στο νησί και δεν επιτρέπονται να μεταφέρονται από άλλα νησιά».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




