Κρήτη: Ξενοδοχείο απέλυσε εργαζόμενη λόγω... ρεπό (vid)
Συνεχίζονται τα περιστατικά ασυδοσίας στον ξενοδοχειακό κλάδο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τα περιστατικά ασυδοσίας στον ξενοδοχειακό κλάδο και οι καταγγελίες εργαζόμενων συνεχίζονται καθώς και τον Οκτώβριο ορισμένοι εργοδότες εξακολουθούν να παραβιάζουν την εργατική νομοθεσία , όπως διαπιστώνεται στη διάρκεια των ελέγχων από κλιμάκια του ΣΕΠΕ. Ένα ακόμη περιστατικό απόλυσης σημειώθηκε σε ξενοδοχείο στη Χερσόνησο, σύμφωνα με το neakriti.gr.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Ηρακλείου Νίκο Κοκολάκη που αναφέρθηκε στο περιστατικό «επειδή μια υπάλληλος διεκδίκησε να πληρώνεται βάσει της νομοθεσίας, για τιμωρία της επιβλήθηκε κάθε Κυριακή να της δίνουν ρεπό. Κι αυτό είναι παράνομη, άνιση μεταχείριση μεταξύ των εργαζομένων όταν στη συγκεκριμένη επιχείρηση άλλοι εργαζόμενοι δεν έπαιρναν κανένα ρεπό ενώ εκείνη έπαιρνε κάθε Κυριακή ρεπό και επειδή αντέδρασε, είχαμε αυτή την κατάληξη και χθες της ανακοίνωσαν ότι την απολύουν».
Καλεί ακόμη τους εργαζόμενους να προσέρχονται στο Εργατικό Κέντρο για την τακτοποίηση των δικαιολογητικών για την εγγραφή τους στο ταμείο ανεργίας του ΟΑΕΔ.
Την ίδια ώρα, παρά τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης δεν έχει προωθηθεί ακόμα η νομοθετική ρύθμιση για την αντιμετώπιση των αρνητικών εξελίξεων που επέφερε η κατάρρευση της Thomas Cook και στον χώρο των εκατοντάδων ξενοδοχοϋπαλλήλων στο νησί.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



