Θεσσαλονίκη: Παραμένει στη ΜΕΘ το νεογνό που βρέθηκε σε πολυκατοικία
Είναι βελτιωμένη η κατάστασή του, αλλά παραμένει στη ΜΕΘ νεογνών για προληπτικούς λόγους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σταδιακή βελτίωση παρουσιάζει η κατάσταση της υγείας του νεογνού, που εντόπισαν κάτοικοι εγκαταλελειμμένο και τυλιγμένο σε κουβέρτα μπροστά σε είσοδο πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη, το μεσημέρι της Κυριακής, σύμφωνα με όσα δήλωσε η διοικήτρια του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου, Βασιλική Παπαχριστοδούλου.
Το κοριτσάκι διεκομίσθη στο νοσοκομείο με υποθερμία, όπως επισήμανε η κυρία Παπαχριστοδούλου και παραμένει νοσηλευόμενο για προληπτικούς λόγους σε θερμοκοιτίδα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Νεογνών.
Όπως επεσήμανε η διοικήτρια του νοσοκομείου στη μαιευτική κλινική του Ιπποκράτειου παραμένει για νοσηλεία και η 24χρονη μητέρα του παιδιού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




