Έκρυβαν 50 κιλά κάνναβης στα σκουπίδια
Συνελήφθησαν την ώρα που επιχειρούσαν να φορτώσουν τα ναρκωτικά σε όχημα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ανάμεσα σε μπάζα και απορρίμματα έκρυβαν περίπου πενήντα κιλά κάνναβης δύο άτομα, τα οποία εντοπίστηκαν στη Θεσσαλονίκη και συνελήφθησαν από την αστυνομία.
Πρόκειται για δύο Έλληνες, ηλικίας 41 ετών, οι οποίοι ακινητοποιήθηκαν από τους αστυνομικούς, τη στιγμή που φόρτωναν σε όχημα συσκευασίες με ποσότητες κάνναβης, που ήταν επιμελώς κρυμμένες σε χώρο εναπόθεσης απορριμμάτων και μπαζών.
Όπως διαπιστώθηκε, επιχειρούσαν να φορτώσουν στο όχημα 5 αυτοσχέδια δέματα με ποσότητες κάνναβης συνολικού βάρους 49 κιλών και 300 γραμμαρίων.
Σε έρευνες που ακολούθησαν στα σπίτια τους σε περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Πιερίας, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν 20,16 γραμμάρια κάνναβης, τρία ναρκωτικά δισκία, δύο σπαστήρες κάνναβης, δύο κινητά τηλέφωνα και χρηματικό ποσό των 1.560 ευρώ.
Επιπλέον, κατασχέθηκε το παραπάνω όχημα που χρησιμοποίησαν.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



