Βουλή: Ενεργειακή αναβάθμιση του κτιρίου για μείωση στην κατανάλωση ενέργειας
Σκοπός είναι η μείωση κατανάλωσης ενέργειας κατά 30%, με ταυτόχρονη μείωση κατά 39% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, σε ετήσια βάση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά τουλάχιστον 30%, με ταυτόχρονη μείωση κατά 39% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε ετήσια βάση έχει στόχο το πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης του κτιρίου της Βουλής το οποίο θα ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2.794.020,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ, ενώ η δημοπράτηση του έγινε στις 15/11/2019 με διακήρυξη ανοικτής διαδικασίας μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Οι εργασίες, οι οποίες όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Βουλής Κώστας Τασούλας θα εποπτεύονται από το υπουργείο Πολιτισμού καθώς το κτίριο του κοινοβουλίου έχει χαρακτηριστεί ως μνημείο, αφορούν μεταξύ άλλων, αλλαγή σωληνώσεων και κλιματιστικών μονάδων, αντικατάσταση 191 κουφωμάτων και προσθήκη εξωτερικής θερμομόνωσης στο δώμα.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




