Διαβατά: Μετά το μπάρμπεκιου-πάρτι στήνεται Συντονιστική Επιτροπή για πρόσφυγες
Ανοιχτή συνέλευση κατοίκων στις 20:00 στο θεατράκι του σχολείου -Τεταμένο το κλίμα στην περιοχή εξαιτίας των προσφύγων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δέκα μέρες μετά το μπάρμπεκιου-πάρτι-διαμαρτυρία κατά των προσφύγων που διοργάνωσαν οι «Ενωμένοι Μακεδόνες» στα Διαβατά Θεσσαλονίκης, κάτοικοι της ίδιας περιοχής επιχειρούν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους πραγματοποιούν το απόγευμα της Τετάρτης ανοιχτή συνέλευση.
Στόχος της συνέλευσης να δημιουργηθεί συντονιστική επιτροπή όπου θα αναλάβει να ασχοληθεί με τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η λειτουργία του Κέντρου Δομής (Hotspot) στην περιοχή.
Παράλληλα η Επιτροπή που θα προκύψει από την Συνέλευση θα προσπαθήσει να καταστεί ο συνδετικός και ενημερωτικός κρίκος ανάμεσα στους κατοίκους της περιοχής και τον Δήμο, τις δημόσιες υπηρεσίες και την πολιτική σκηνή της χώρας.
Η πρωτοβουλία πάρθηκε από κατοίκους της περιοχής και η Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί στο Θεατράκι του σχολείου στις 20:00.
Το μπάρμπεκιου πάρτι που διοργανώθηκε από τους «Ενωμένους Μακεδόνες» δύο χιλιόμετρα μακριά από την προσφυγική δομή, πριν δέκα μέρες είχε μικρή συμμετοχή, ενώ ανάμεσα στους παρευρισκόμενους ήταν και ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο οποίος έψησε σουβλάκια.

Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



