Σαντορίνη: Τουρίστας πλήρωσε 2.360 ευρώ για εξετάσεις (vid)
Η καταγγελία από τον τουρίστα που κάνει το γύρο του διαδικτύου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας τουρίστας, που χτύπησε και πήγε σε δημόσιο νοσοκομείο της Σαντορίνης, έκανε καταγγελία καθώς για τις εξετάσεις του χρεώθηκε 2.360 ευρώ.
Η Ευαγγελία Βελέντζα, η οποία είναι Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΕΜΥ (Ανώνυμη Εταιρία Μονάδων Υγείας) μιλάει στην εκπομπή για το περιστατικό αυτό σχολιάζοντας πως «τα τιμολόγια της ΑΕΜΥ, στα οποία υπάγεται και το νοσοκομείο της Σαντορίνης είχαν καθιερωθεί από προ-κρίσης εποχή χωρίς να έχουν αλλάξει.
Το τιμολόγιο το πλήρωσε ένας ανασφάλιστος τριτοχωρίτης. Έκανε γενικές αίματος, αξονικές, πάνω από 10-15, ωστόσο, ό,τι κι αν έκανε είναι πολύ μεγάλο το ποσό. Τα τιμολόγια αυτά είχαν δημιουργηθεί προ κρίσης και πλέον προσπαθούμε εδώ και λίγο καιρό που αναλάβαμε να τα αλλάξουμε. Ευελπιστούμε ότι σε δύο-τρεις μήνες θα έχει λυθεί το θέμα» κατέληξε η κ. Βελέντζα.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



