Με... άλογο κατέβηκε μαθητής στη συγκέντρωση για τη Μακεδονία (pics+vid)
Ο μαθητής βρισκόταν στην κεφαλή μιας ομάδας μαθητών που κατέβηκαν από σχολεία της δυτικής Θεσσαλονίκης με τα πόδια στο κέντρο για τη συγκέντρωση.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας έφιππος μαθητής ηγήθηκε της πορείας των μαθητών από τη δυτική Θεσσαλονίκη προς τον Λευκό Πύργο και την προγραμματισμένη συγκέντρωση για τη Μακεδονία.
Ο νεαρός αναβάτης είναι μαθητής από το 1ο ΕΠΑΛ Ευόσμου και πήγε μέχρι το Λευκό Πύργο με το άλογο του, μια κίνηση συμβολικής σημασίας που παραπέμπει στο Βουκεφάλα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Οι συγκεντρώσεις για τη Μακεδονία οι οποίες βρίσκονται σε εξέλιξη είναι δύο, η μία στο Λευκό Πύργο και η δεύτερη στο Άγαλμα Βενιζέλου με τον μεγαλύτερο όγκο των μαθητών να έχει συγκεντρωθεί στο Λευκό Πύργο.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




