Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ τρεις αλλοδαποί για διακίνηση ναρκωτικών στα Εξάρχεια
Η σύλληψή τους πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής δράσης της αστυνομίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών συνελήφθησαν τρεις αλλοδαποί (από Συρία, Ιράν και Αλγερία) σε ειδική δράση της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής, στην πλατεία Εξαρχείων.
Σύμφωνα με την ενημέρωση από την αστυνομία, στην κατοχή των τριών συλληφθέντων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων, 16 συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 31,4 γραμμαρίων, 1 δισκίο ECSTASY και δύο κινητά τηλέφωνα.
Παράλληλα, κατά την διάρκεια της ίδιας δράσης, προσήχθησαν οκτώ άτομα, εκ των οποίων επτά αλλοδαποί και ένας Έλληνας. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



