Μενίδι: Απόπειρα ένοπλης ληστείας στο δημαρχείο - Μπούκαραν με Καλάσνικοφ
Τα έκαναν γης μαδιάμ, αλλά έφυγαν με άδεια χέρια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής στο δημαρχείο Αχαρνών. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τρία άτομα μπήκαν στο δημαρχείο με βαρύ οπλισμό, όμως σύμφωνα με τον δήμαρχο δεν κατάφεραν να αποσπάσουν κάποιο χρηματικό ποσό, καθώς δεν υπήρχε τίποτα στα ταμεία.
Έσπασαν πόρτες, άνοιξαν συρτάρια, όμως δεν βρήκαν τίποτα.
Οι ληστές λοιπόν έφυγαν με άδεια χέρια, ενώ κατά τη διάρκεια του περιστατικού φέρονται να χτύπησαν δύο δημότες. Σε εξέλιξη βρίσκεται ανθρωποκυνηγητό της ΕΛ.ΑΣ. για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών, που φέρονται να επιβιβάστηκαν σε ένα μαύρο αυτοκίνητο μάρκας Toyota, ενώ οι υπάλληλοι του δήμου κατάφεραν να δουν και τον αριθμό κυκλοφορίας και τον έδωσαν στην αστυνομία.
Διαβάστε ακόμη
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




