Κρήτη: Ασθενής καταγγέλλει ότι τη βίασαν στην ψυχιατρική κλινική
Πρόκειται για μία νεαρή γυναίκα που νοσηλεύεται τον τελευταίο καιρό στην ψυχιατρική κλινική του ΠΑΓΝΗ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μία 18χρονη ασθενής κατήγγειλε στις αρχές τον βιασμό της από έναν άνδρα μέσα στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου. Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες του cretapost, πρόκειται για μία νεαρή γυναίκα που νοσηλεύεται τον τελευταίο καιρό στην ψυχιατρική κλινική του ΠΑΓΝΗ.
Η ίδια κατήγγειλε στις αστυνομικές αρχές πως έπεσε θύμα βιασμού από 44χρονο επίσης ασθενή της ψυχιατρικής. Αμέσως κινήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες με τους αστυνομικούς να συλλαμβάνουν τον 44χρονο και να τον μεταφέρουν ενώπιον του εισαγγελέα.
Εκείνος κατά την κατάθεσή του ανέφερε ότι υπήρξε σεξουαλική επαφή αλλά με τη σύμφωνη γνώμη της νεαρής γυναίκας. Την υπόθεση εξετάζουν οι αστυνομικές και εισαγγελικές αρχές προκειμένου να αποσαφηνιστεί αν ισχύει η καταγγελία.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



