Τα Χριστούγεννα δεν έφτασαν στα Εξάρχεια - Eκαψαν το δέντρο (pics)
Δεν… άντεξε για περισσότερο από 24 ώρες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τα Χριστούγεννα φαίνεται ότι δεν έφτασαν στα Εξάρχεια. Και αυτό καθώς το χριστουγεννιάτικο δέντρο που τοποθετήθηκε από συνεργείο του Δήμου Αθηναίων στην πλατεία Εξαρχείων δεν… άντεξε για περισσότερο από 24 ώρες.
Η πυρπόληση του έγινε χθες Τετάρτη, όταν άγνωστοι του έβαλαν φωτιά, ενώ κάποιοι περαστικοί που επιχείρησαν να αποτρέψουν την πυρπόληση δεν τα κατάφεραν. Eτσι, οι κάτοικοι βλέπουν πλέον ένα καμένο δέντρο στην «καρδιά» της πλατείας Εξαρχείων.
«Αυτά είναι τα θλιβερά Χριστούγεννα των Εξαρχείων. Το δεντράκι αφέθηκε στην τύχη του. Προφανώς, δεν υπήρχε πολιτική εντολή» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων, Γιώργος Αποστολόπουλος.



Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



