Εξάρχεια: Στην αντεπίθεση οι αναρχικοί - Στόλισαν με ένα μεγάλο «Α» την πλατεία
Ο δήμος Αθηναίων βάζει χριστουγεννιάτικο δέντρο στην πλατεία αλλά άγνωστοι το καίνε και κάνουν το δικό τους καμένο δέντρο για τις γιορτές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λίγες μόλις ημέρες μετά και το κάψιμο του δεύτερου χριστουγεννιάτικου δέντρου που έβαλε ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, στην πλατεία Εξαρχείων, κάποιοι κάτοικοι που πρόσκεινται πιθανότατα στον αντιεξουσιαστικό χώρο έκαναν τον δικό τους στολισμό στην πλατεία.
Αρχικά έβαλαν στο άγαλμα με τους τρεις έρωτες ένα μεγάλο φωτεινό «Α», το γνωστό δηλαδή σύμβολο της αναρχίας και στη συνέχεια στόλισαν το καμένο δέντρο με μηνύματα ενάντια στην αστυνομική βία και την αστυνομική παρουσία στην περιοχή.
Αξίζει, πάντως, να τονιστεί ότι την περασμένη Τετάρτη ο δήμος Αθηναίων έβαλε ένα φυσικό έλατο στην πλατεία Εξαρχείων. Λίγες ώρες, όμως, μετά την τοποθέτησή του, άγνωστοι έβαλαν φωτιά και παράλληλα ξήλωσαν τον φωτισμό από τις κολώνες. Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, δήλωσε ότι το δέντρο στην πλατεία θα ξαναστηθεί για τα Χριστούγεννα. Συνεργεία του δήμου τοποθέτησαν το νέο δέντρο, όμως και αυτό παραδόθηκε στις φλόγες.



Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



