Sky Express: Τι απαντά για την ταλαιπωρία των επιβατών της πτήσης Αθήνα-Κεφαλονιά
«Η εταιρεία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Sky Express🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
![(copyright: ΑΠΕ-ΜΠΕ)](http://cdn.ethnos.gr/imgHandler/875/ff36205c-fa50-4825-8b48-1f4245528990.jpg)
Στο συνδυασμό τεχνικής βλάβης στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας αλλά και στις καιρικές συνθήκες, οι οποίες δυσκόλεψαν την επαναπροσέγγιση στο αεροδρόμιο της Αθήνας, αποδίδει η αεροπορική εταιρία Sky Express με ανακοίνωσή της τη μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών της πτήσης Αθήνα – Κεφαλονιά το απόγευμα της Κυριακής.
Συγκεκριμένα, η εταιρία στην ανακοίνωσή της επισημαίνει: «Το αεροσκάφος της Sky Express αναχώρησε από το αεροδρόμιο των Αθηνών, με τελικό προορισμό την Κεφαλλονιά, με 50 επιβαίνοντες. Μετά την απογείωση του από την Αθήνα το βράδυ της Κυριακής, ο κυβερνήτης ανέφερε τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα αντιπαγετικής προστασίας. Ως εκ τούτου, ο κυβερνήτης βάσει των πρωτοκόλλων ασφαλείας τόσο της κατασκευάστριας εταιρίας του αεροσκάφους, όσο και των Αρχών και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, ζήτησε άδεια επιστροφής στο αεροδρόμιο των Αθηνών, η οποία λόγω έντονων καιρικών συνθηκών κατά την προσέγγιση, διήρκησε παραπάνω από το συνηθισμένο. Η εταιρία μερίμνησε για την άμεση μεταφορά των επιβατών στον τελικό προορισμό με άλλο αεροσκάφος, ενώ όλη η επιχείρηση διεξήχθη σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας» καταλήγει.
Τρεις συλλήψεις κακοποιών στην Αθήνα: Ο ένας είναι μέλος του «Vor V Zakone» και καταζητούνταν - Πώς τους έστησαν καρτέρι
Μάθιου Πέρι: Αναμένονται απαγγελίες κατηγοριών για τον θάνατό του - Εξετάζεται εάν έπαιρνε κεταμίνη ταχυδρομικά
Εύβοια: Στα κάγκελα οι ντόπιοι για τις σκηνές που γέμισαν τη «γαλάζια λίμνη» - Ζητούν παρέμβαση των Αρχών
Ανατριχιαστικό βίντεο: H στιγμή που η Σελίν Ντιόν παθαίνει κρίση και σφαδάζει από τον πόνο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr