ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης: Ακροδεξιοί βεβήλωσαν το μνημείο της ΕΛΑΣ
Το μνημείο βεβηλώθηκε, όταν άγνωστοι έβαψαν με σπρέι την αναθηματική πλάκα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στόχος της ακροδεξιάς μισαλλοδοξίας έγινε για μία ακόμα το μνημείο υπέρ των μαχητών του ΕΛΑΣ, που απελευθέρωσαν τη Θεσσαλονίκη στις 30μ Οκτωβρίου 1944, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης.
Το μνημείο βεβηλώθηκε το βράδυ του Σαββάτου, όταν άγνωστοι έβαψαν με μαύρο σπρέι την αναθηματική άσπρη μαρμάρινη πλάκα.
Στην ανακοίνωση ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης καλεί το «δημοκρατικό κόσμο» σε εγρήγορση, η οποία να «μετατραπεί σε συντονισμένη, ενωτική αντιφασιστική δράση».
Το κόμμα αναφέρει ακόμα ότι «προφανώς κάποιοι ενοχλούνται και με τέτοιες ενέργειες προσπαθούν να σβήσουν την ιστορική μνήμη. Το μνημείο βεβηλώθηκε από ομάδα ακροδεξιών, οι οποίοι το βράδυ του Σαββάτου διαδήλωσαν εναντίον της Συμφωνίας των Πρεσπών και που προηγουμένως είχαν επιτεθεί σε νεαρό, ο οποίος έκανε σκέιτμπορντ μπροστά στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου».
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




