Μετρό: Ρέστα σε χαρτονομίσματα από τα μηχανήματα και φόρτιση καρτών από κινητό
Τέλος και στην αναγκαστική εμφάνιση των δικαιούχων στα εκδοτήρια, αφού η ανανέωση της ισχύος των καρτών όσων δικαιούνται μειωμένο ή μηδενικό κόμιστρο θα γίνεται από τα αυτόματα μηχανήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Με 100 καινούρια αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, τα οποία θα μπορούν να δίνουν ρέστα σε χαρτονομίσματα, κάτι το οποίο είναι αδύνατο τώρα και ως εκ τούτου το μεγαλύτερης αξίας αποδεκτό χαρτονόμισμα είναι αυτό των 20 ευρώ, θα εξοπλίσει ο ΟΑΣΑ τους σταθμούς του μετρό το προσεχές διάστημα, όπως προκύπτει από σχετική ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού, η οποία αναρτήθηκε στη Διαύγεια.
Παράλληλα – σύμφωνα με την ίδια απόφαση – ο ΟΑΣΑ θα προβεί στις απαραίτητες δράσεις ώστε οι ανώνυμες κάρτες μετακίνησης να μπορούν να φορτίζονται τόσο από την ιστοσελίδα όσο και από «έξυπνα» κινητά με τεχνολογία NFC και όχι μόνο από τους σταθμούς του μετρό.
Στόχος της ενίσχυσης του αριθμού των αυτόματων μηχανημάτων είναι να μειωθούν οι ουρές σε σταθμούς με μεγάλη επιβατική κίνηση, καθώς επίσης και ορισμένοι σταθμοί τραμ να αποκτήσουν ξανά αυτόματα μηχανήματα, τα οποία είχαν αφαιρεθεί για να συμπληρώσουν τις ελλείψεις σε σταθμούς του μετρό. Η επαναφορά των μηχανημάτων στο δίκτυο του τραμ αποτελεί και ένα πάγιο αίτημα των εργαζομένων στο μέσο.
Επιπλέον θα δοθεί η δυνατότητα επέκτασης της ημερομηνίας λήξης των δικαιωμάτων μετακίνησης και από τα Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ) και θα αυτοματοποιηθεί ο έλεγχος των δικαιωμάτων για τους δικαιούχους ελεύθερης και με μειωμένους τύπους κομίστρου μετακίνησης, δηλαδή ΑμΕΑ, φοιτητές, πολύτεκνους, κλπ. Ουσιαστικά με το μέτρο αυτό θα παύσει η αναγκαστική εμφάνιση των δικαιούχων στα εκδοτήρια, αφού η ανανέωση της ισχύος των καρτών όσων δικαιούνται μειωμένο ή μηδενικό κόμιστρο θα γίνεται από τα αυτόματα μηχανήματα..
Όπως επισημαίνεται στην απόφαση, ο ΟΑΣΑ θα προχωρήσει στην προμήθεια και εγκατάσταση:
- 100 Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ) ίδιου τύπου ή εναλλακτικού τύπου ανώτερων τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών. Τα καινούρια μηχανήματα θα έχουν την δυνατότητα διάθεσης υπολοίπων σε χαρτονομίσματα (ρέστων), ενώ θα ενταχθούν στη σύμβαση διαχείρισης (λειτουργία, συντήρηση, αποκατάσταση βλαβών, παρακολούθηση). Μένει να προσδιοριστούν οι τελικές τιμές του καθενός απ΄αυτά καθώς επίσης και η κατ’ ελάχιστον συμβατότητά τους με τις προδιαγραφές και απαιτήσεις της Σύμβασης Σύμπραξης.
- 12 Τερματικών Έκδοσης Καρτών (ΤΕΚ) ίδιου τύπου ή εναλλακτικού τύπου ανώτερων τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών. Και γι΄αυτά θα ακολουθήσει ο προσδιορισμός των τελικών τιμών και η συμβατότητά τους με το σύστημα.
- Τεσσάρων Κέντρων Διαχείρισης Σταθμού, τα οποία θα εξοπλίσουν τους τρεις νέους σταθμούς της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr