Λαμία: Κλείνουν τον κόμβο της εθνικής οι κάτοικοι λόγω hotspot (pics)
Στις 12:00 το μεσημέρι οι κάτοικοι προχώρησαν σε συμβολικό αποκλεισμό της εθνικής οδού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Δεν αντέχουμε άλλη υποβάθμιση. Δεν θέλουμε νέα Μόρια στη Λαμία» λένε οι κάτοικοι της Αγίας Παρασκευής στη Λαμία, που βγήκαν το μεσημέρι της Κυριακής στο δρόμο για να διαμαρτυρηθούν στην κυβερνητική πρόταση για δημιουργία hotspot στην περιοχή της Μαυρομαντήλας.
Στις 12:00 το μεσημέρι οι κάτοικοι προχώρησαν σε συμβολικό αποκλεισμό της εθνικής οδού και στα δυο ρεύματα στο ύψος του κόμβου της Αγίας Παρασκευής. Στην εθνική οδό έχουν σχηματιστεί ουρές χιλιομέτρων και τα δυο ρεύματα παραμένουν κλειστά μέχρι αυτή την ώρα.
Δείτε φωτογραφίες:



Πηγή: Lamiareport.gr
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




