ΕΣΡ: Πρόστιμο στο Star για το Greece Next Top Model
Το πρώτο πρόστιμο για τηλεριάλιτι και πριν εκπνεύσει η χρονιά (και η σεζόν) επιβλήθηκε στο Star για το πρόγραμμα Greece Next Top Model🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το ΕΣΡ επέβαλε κατ αρχήν την ποινή της σύστασης για αλλαγή σήμανσης του προγράμματος (να εμφανίζεται δηλαδή στο εξής το σύμβολο για απαραίτητη γονική συναίνεση με συνέπεια να μπλοκάρεται η μετάδοση τρέιλερ και αναπαραγωγή αποσπάσματων πριν από τις 21.00) και 20.000 πρόστιμο για υποβάθμιση ποιότητας προγράμματος.
Η χρηματική κύρωση αφορά στις πρώτες δύο εκπομπές του προγράμματος, ενώ το Συμβούλιο έχει ανοίξει φάκελο για υπόλοιπες εκπομπές το GNTM. Παράλληλα έχει ανοίξει φάκελο για ρεπορτάζ του δελτίου ειδήσεων του ίδιου σταθμού, τα οποία σύμφωνα με καταγγελίες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



