Πάτρα: Άγνωστοι ανατίναξαν ATM και αφαίρεσαν 60.000 ευρώ
Από τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Aστυνομία, ένας από τους δράστες είχε μαζί του όπλο κατά τη διάρκεια της αρπαγής των χρημάτων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το χρηματικό ποσό των 60.000 ευρώ αφαίρεσαν οι άγνωστοι δράστες από το μηχάνημα αυτόματης ανάληψης χρημάτων, που ανατίναξαν τα ξημερώματα στην περιοχή της Οβρυάς, στην Πάτρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά την ανατίναξη του ΑΤΜ, που ήταν εγκατεστημένο στην πρόσοψη σούπερ-μάρκετ, οι δράστες άρπαξαν τις περισσότερες κασετίνες με τα χρήματα και στη συνέχεια επιβιβάστηκαν σε αυτοκίνητο και διέφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.
Από τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Aστυνομία, ένας από τους δράστες είχε μαζί του όπλο κατά τη διάρκεια της αρπαγής των χρημάτων, ενώ χρειάστηκαν μόλις λίγα λεπτά της ώρας για να ανατινάξουν το μηχάνημα και να πάρουν το χρηματικό ποσό.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



