Λήξη συναγερμού στο μετρό - Ανοιξαν οι σταθμοί «Αιγάλεω» και «Αγία Μαρίνα»
Οι σταθμοί ήταν κλειστοί λόγω τηλεφωνήματος για τοποθέτηση βόμβας στον σταθμό «Αιγάλεω»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ανοιξαν οι σταθμοί του μετρό «Αιγάλεω» και «Αγία Μαρίνα», έπειτα από εντολή της ΕΛ.ΑΣ. Οι σταθμοί ήταν κλειστοί λόγω τηλεφωνήματος για τοποθέτηση βόμβας στον σταθμό «Αιγάλεω».
Πιο συγκεκριμένα, άγνωστος είχε τηλεφωνήσει σε ενημερωτική ιστοσελίδα, ισχυριζόμενος ότι πρόκειται να εκραγεί βόμβα στον σταθμό του Μετρό στο Αιγάλεω, στις 11:43.
Στο σημείο έσπευσαν άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών που διεξάγουν έρευνα, ενώ είχε αποκλειστεί το σημείο. Λόγω του προειδοποιητικού τηλεφωνήματος έκλεισαν για το κοινό οι σταθμοί του Μετρό Αιγάλεω και Αγίας Μαρίνας.
Διαβάστε ακόμη
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



