Αλεξανδρούπολη: Μετέφερε πάνω από έναν τόνο παράνομα όστρακα
Τα όστρακα κατασχέθηκαν και θα καταστραφούν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πάνω από ένα τόνο όστρακα του είδους αχιβάδα -ακατάλληλα για ανθρώπινη κατανάλωση και υπολειπόμενων διαστάσεων- εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν από στελέχη της Λιμενικής Αρχής Αλεξανδρούπολης.
Για την υπόθεση συνελήφθη ένας 48χρονος, για κατοχή και μεταφορά με σκοπό την πώληση–εμπορία 1.023kg οστράκων.
Συγκεκριμένα, εντοπίστηκε και ακινητοποιήθηκε από τα ανωτέρω στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., επί της Εγνατίας Οδού, πλησίον του κόμβου κοινότητας Μάκρης, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε ο ανωτέρω, μεταφέροντας 65 σάκους με δίθυρα μαλάκια (όστρακα) του είδους αχιβάδα, βάρους 1.023 kg, χωρίς συνοδευτικά έγγραφα και την προβλεπόμενη σήμανση. Το εν λόγω όχημα οδηγήθηκε στην Ιχθυόσκαλα Αλεξανδρούπολης, όπου διαπιστώθηκε ότι τα ανωτέρω όστρακα ήταν υπολειπόμενων διαστάσεων και ακατάλληλα για ανθρώπινη κατανάλωση.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης που διενεργεί την προανάκριση, κατασχέθηκε το ανωτέρω Ι.Χ.Ε. όχημα καθώς και η εν λόγω ποσότητα οστράκων, η οποία πρόκειται να καταστραφεί.
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



