Η Θεσσαλονίκη θα το τσικνίσει στο Δημαρχείο
Ανοιχτό κάλεσμα στους Θεσσαλονικείς για χορό και διασκέδαση απευθύνει ο δήμος Θεσσαλονίκης την Τσικνοπέμπτη στις 9 το βράδυ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα ανατρεπτικό αποκριάτικο πάρτι μουσικής και χορού για το κοινό της Θεσσαλονίκης με ελεύθερη είσοδο ετοιμάζει η Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης για την Τσικνοπέμπτη (στις 9 το βράδυ), στο Φουαγιέ του Δημαρχείου.
Οι σολίστ, νεαρές καλλιτέχνιδες, το γυναικείο πολυφωνικό σύνολο «Stringless» και η Νατάσσα Παυλίδου προσκαλούν τους Θεσσαλονικείς για χορό και διασκέδαση με συμφωνικό ήχο, με αποκριάτικη ένδυση ή χωρίς, τραγουδώντας ή και χορεύοντας μαζί με τους χορευτές του Συλλόγου Χορού Βορείου Ελλάδος. Την καλλιτεχνική επιμέλεια, τις ενορχηστρώσεις, καθώς και την μουσική διεύθυνση υπογράφει ο Θοδωρής Παπαδημητρίου.
Ένα ζωντανό μουσικό διάλειμμα θα προσφέρει η προσκεκλημένη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης υπό την διεύθυνση του αρχιμουσικού της Κλεάνθη Ζαρίμπα. Το ρεπερτόριο της βραδιάς θα περιλαμβάνει χορευτική μουσική από τους χώρους της pop, rock, disco, latin, έντεχνου ελληνικού τραγουδιού, καθώς και ελληνικής παραδοσιακής μουσικής.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




