Στην εντατική παιδάκι 2,5 ετών λόγω γρίπης στην Κρήτη
Τι αναφέρει η Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ Κρήτης, Λένα Μπορμπουδάκη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Λιγότερα σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες είναι τα άτομα που νοσηλεύονται στην εντατική νοσοκομείων της Κρήτης και τα οποία έχουν προσβληθεί από τον ιό της γρίπης. Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο ekriti.gr η Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ Κρήτης, Λένα Μπορμπουδάκη «αυτές τις μέρες, τέσσερα άτομα νοσηλεύονται στις ΜΕΘ με τον ιό της γρίπης».
Σύμφωνα με την κυρία Μπορμπουδάκη, πρόκειται για ένα παιδάκι 2,5 ετών που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ, για έναν 72χρονο ο οποίος νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων και για έναν 82χρονο στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Ρεθύμνου. Ακόμη, στη ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ νοσηλεύεται και ένας 47χρονος, ο οποίος, όμως, αναμένεται πολύ σύντομα να πάρει εξιτήριο. Για όλους τους παραπάνω ασθενείς, δεν υπάρχουν πληροφορίες που να λένε ότι κινδυνεύει η ζωή τους.
Όπως σημειώνει η κυρία Μπορμπουδάκη, δεν θα πρέπει να υπάρχει λόγος ανησυχίας. Κι αυτό γιατί όλα τα περιστατικά αντιμετωπίζονται με τον καλύτερο τρόπο ενώ ενισχυτικά σε όλο αυτό βοήθησε και το γεγονός ότι έχει αυξηθεί η εμβολιαστική κάλυψη.
Πηγή: ekriti.gr
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



