Αλβανία: Δεκάδες ληστείες και ανασφάλεια στην ελληνική μειονότητα Φοινίκης
Ο δήμαρχος Φοινικαίων ζητεί την παρέμβαση του αρμόδιου υπουργού Δημόσιας Τάξης, Σάντερ Λέσαϊ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Περισσότερες από τριάντα ληστείες σημειώθηκαν σε διάστημα περίπου δύο εβδομάδων στον ελληνικό μειονοτικό Δήμο Φοινίκης, στη νότια Αλβανία, με αποτέλεσμα ο δήμαρχος, Χριστάκης Κίτσιος, να ζητήσει την παράμβαση του αρμόδιου υπουργού Δημόσιας Τάξης, Σάντερ Λέσαϊ.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Δήμου Φοινικαίων, μόνο τις τελευταίες ημέρες σημειώθηκαν 32 ληστείες σε μόλις 12 χωριά.
Οι δράστες, εκτός από την αρπαγή χρημάτων, οικιακών σκευών, εργαλείων και ό,τι άλλο χρήσιμο βρουν, απειλούν με όπλα τα θύματα, κυρίως τους ηλικιωμένους.
Ληστείες και γενικότερο κλίμα ανασφάλειας επικρατεί και στον άλλο δήμο με αμιγή ελληνικό μειονοτικό πληθυσμό, εκείνον της Δρόπολης, στον νομό Αργυροκάστρου.
Διαβάστε ακόμη
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




